23. 5. 2014

24. května 2014 v 10:44 | Terylyn |  Diary
Snídaně: 7 piškotů --> 28 kcal
Svačina: 5 piškotů --> 20 kcal
Oběd: 10 piškotů --> 40 kcal
Svačina: perník na strouhání --> 100 kcal

+ zmrzlina vodová: 70 kcal
+ mandle: 100 kcal

Celkem: 358 kcal --> limit 400 kcal --> SPLNĚNO <3

Cvičení: trocha posilování břicha, scénický tanec (asi hodina)

Závěr: Dneska dobrý. Prakticky jsem jela na piškotech. Ty mandle jsem sice jíst nemusela, ale když já je prostě miluju! Bála jsem se, že budu mít málo pohybu, neboť doma jsem se moc neohřála, ale nakonec jsem alespoň tancovala a stihla pár sklapovaček a sedlehů. Dneska mi držte palce. Mám limit 100 kcal.
 

22. 5. 2014

22. května 2014 v 17:37 | Terylyn |  Diary
Snídaně: 10 piškotů --> 40 kcal
Svačina: 5 piškotů --> 20 kcal
Oběd: zelenina --> 70 kcal
Svačina: 10 piškotů --> 40 kcal
Večeře: nic

plus kousek čokolády s burizonama --> cca 120 kcal

Celkem: 290 kcal --> limit 300 kcal --> SPLNĚNO

Cvičení: trénink (4 minut), posilování (břicho, nohy, ruce), chvilka tance ... a ještě asi budu cvičit :)

Závěr: 290 kcal je fajn. Včera jsem se postavila na váhu a zjistila jsem, že poprvé za týden jsem nic nezhubla, což mě doopravdy naštvalo, tak doufám, že dneska něco dole bude.





21. 5. 2014

21. května 2014 v 20:33 | Terylyn |  Diary
Snídaně: nic
Svačinka: asi půlka jablka --> 30 kcal
Oběd: kuskus (zhruba 50g) a a kousek kuřecích prsou (zruba 50g) --> 200 kcal
Svačina: kaiserka --> 130 kcal
Večeře: kaiserka --> 130 kcal

Celkem: 490 kcal -->denní limit 500 kcal --> SPLNĚNO

Cvičení: 70 sedlehů, volejbal (asi 40min), tanec (15min), Thigh Exercises For Losing Fat

Závěr: Dneska jsem se zase přežrala jako prase. Prvně oběd a pak ty kaiserky. No fuj. Jediné, co mě uklidňuje je fakt, že jsem dneska dost cvičila. No nic. Zítra mám limit 300 kcal, takže jsem si koupila piškoty, zeleninu a colu zero a nebudu se s tím sr*t. Dufám, že jste měly lepší den ;)
 


Thinspiration 003

20. května 2014 v 23:02 | Terylyn |  Thinspo
Na dobrou noc :D

20. 5. 2014

20. května 2014 v 21:35 | Terylyn |  Diary
Snídaně: 2 kolečka ananasu z kozervy --> 45 kcal
Svačina: 1/3 jablka --> 20 kcal
Oběd: kousek papriky a malinko okurky --> 30 kcal
Svačinka: 10g madlí --> 70 kcal
Večeře: piškoty --> 52 kcal

plus vodová ovocná zmrzka --> 70 kcal
čtvereček čokolády: 50 kcal

Celkem: 337 kcal --> denní limit 500 kcal --> SPLNĚNO <3

Cvičení: 40 sedlehů, How to Lose Belly Fat: 5 Minute Abs, 20 kliků

Závěr: Ze začátku to vypadalo skvěle. Ráno ani dopoledne jsem prakticky neměla hlad, ale zruba ve tři odoedne se to zvrtlo. Prvně ty mandle a pak zmrzka. No prostě hrůza. Nudu muset více trénovat vůli. Navíc se strašně bojím víkendu, kdy budeme u babičky slavit narozeniny. Bude tam dort, slavnostní oběd a já ten den mám limit 100 kcal. Nebojím se, že bych to nezvládla, spíš dumám nad tím, jak se jídlu vyhnout, aniž bych zbudila podezření. Zatím vede verze "dneska mi nějak není dobře".

ABC (Ana Boot Camp) Dieta (50 days)

19. května 2014 v 21:06 | Terylyn |  Tips&tricks
Tuhle dietu jsem našla na http://fit-daybook.blog.cz/ a velmi mě zaujala, takže jsem se rozhodla ji vyzkoušet. Líbí se mi, že člověk není limitovaný druhem jídla nebo tak něco, protože takové diety bych asi nebyla schopná dávat, takže tohle mi vyhovuje daleko více.
Začínám zítřkem a modlím se ke všem svatým, abych vydržela, neboť čekám, že tobude hardcore.

19. 5. 2014

19. května 2014 v 20:24 | Terylyn |  Diary
Snídaně: minikousek krtkova dortu --> 90 kcal
Svačina: 3/4 jablka --> 40 kcal
Oběd: 3/4 suché tortily a dva kousíčky masa --> 130 kcal
Svačina: ovocný mošt --> 86 kcal

Celkem: 346 kcal

Pití: voda, káva

Cvičení: How to Lose Belly Fat: 5 Minute Abs, 40 sedlehů

Závěr: Ten oběd jsem poněkud přepískla. Potom se mi chtělo zvracet, takže jsem poučená pro příště. Jsem ráda, že dneska mám jen 346 kcal, i když by jich mohlo být méně. Cvičení dneska nic moc, ale musím šprtat fráninu, matiku a latinu, takže těch deset minut stačilo.

19. 5. - 25. 5. 2014

19. května 2014 v 0:27 | Terylyn |  Wish

  • Chtěla bych se během příštího týdne přiblížit k číslu 80 na váze (ideálně pod něj klesnout).
  • Ráda bych každý den snědla méně než 500 kcal.
  • Chtěla bych každý den alespoň 10 minut cvičit.
  • Vypít denně alespoň 3-4 litry vody.
  • Nezkazit veškerou snahu přes týden (která doufám bude) víkendem, kdy budu u babičky. Znáte to. Milující babička, co ráda vaří a má ráda, když hodně jíte.
  • Na každý den si alespoň zhruba naplánovat jídelníček.
  • Pokusit se lépe spát.
Mimochodem, dělala jsem si taky PPP test a takto mi vyšel:

18. 5. 2014

18. května 2014 v 23:51 | Terylyn |  Diary
Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd: svíčková a lá mamka (rozmixovaná mrkev, celer a petržel) s rýží --> 160 kcal
Svačina: malinký kousek krtkova dortu --> cca 90 kcal

Celkem: 250 kcal

Cvičení: Total Ab Workout: No More Muffin Top

Závěr: Jsem fakt ráda za mamčinu svíčkovou. Jak píšu, je to jen rozmixovaná zelenina s vodou a trochou koření. Navíc jsem si toho nedala moc (asi 10 ml omáčky a tak 70 g rýže). Jsem ráda, že se mi podařilo klesnout pod 500 kcal (doknce dvakrát méně) a doufám, že mi to vydrží. Jinak jsem se rozhodla, že si budu dělat zběžné týdenní plány o jídle, cvičení, váze a vůbec všem, co se hubnutí týče.

17. 5. 2014

18. května 2014 v 15:23 | Terylyn |  Diary
Snídaně: vlákninové cornflakes --> 85 kcal
Svačina: koláček --> 100 kcal
Oběd: 20g kuřete a 120g brambor --> 155 kcal
Svačina: Půl papriky --> 10 kcal
Večer: Cheeseburger --> 330 kcal

Celkem: 680 kcal

Cvičení: POP Pilates: Hot Abs, Thigh Exercises For Losing Fat, Chest and Back Workout + několikahodinová chůze po městě s kamarádkami, výšlap na věž.

Závěr: Lepší jak včera, ale pořád je to děs. Alespoň jsem cvičila. Navíc byla muzejní noc, takže jsem s kamarádkma lítala po celým městě a nakonec jsme vylezli na věž radnice, která je celkem vysoká, takže alespoň něco. Co mi zvedlo náladu je fakt, že jsem zhubla dvě kila. Jupíí.

Kam dál